Ászf

Általános Szerződési és Felhasználási feltételek

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal. A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

A szerződés lényeges tulajdonságai az alábbiak szerint határozhatóak meg:

  • Üzemeltetői adatok ismertetése
  • Megvásárolható termékek, szolgáltatások körének bemutatása
  • A kínált termékek kategória besorolása
  • Rendelési információk ismertetése
  • A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk
  • Rendelés lépéseinek bemutatása
  • A megrendelt termék/házhoz szállítás díjának fizetésének ismertetése
  • Házhoz szállítással kapcsolatos információk, tudnivalók bemutatása
  • Házhoz szállítás díjszabásáról szóló tájékoztató ismertetése
  • Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan
  • Szerzői jogok
  • Jótállási, garanciális információk, tudnivalók
  • Az elállási jog ismertetése
  • Elállási jog gyakorlásának menetéről szóló tájékoztató
  • Adatkezelési információk

Üzemeltetői adatok

Cégnév: Nagy László Richárd E.V.

Székhely: 2870 Kisbér Táncsics Mihály utca 20.

Adószám: 67514414-2-31

Nyilvántartási szám: 50346510

Szerződés nyelve: Magyar

Email elérhetőség: info@benoshop.hu

  1. Telefonos ügyfélszolgálat elérhetősége: +36305518926 (munkanapokon 8-16 óra között)
  2. Telefonos ügyfélszolgálat elérhetősége: +36705721292 (munkanapokon 8-16 óra között)
A csomag visszaküldési pont:

Nagy László Richárd (benoshop.hu)

2870 Kisbér Kossuth L. utca 27.

Személyes termék megtekintésre és termék átvételre a Kisbér Kossuth L. utca 27. szám alatti irodánkban van lehetőség!

Nyilvántartásba vevő szerv: Kisbér város jegyzője

Tárhely szolgáltató
UAB “Interneto vizija”
J. Kubiliaus st. 6
Vilnius, Lithuania
VAT: LT263507314
Adószám: LT263507314
Honlap: Time4VPS.eu



Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

Elektromos kutya képző eszközök és tartozékaik. A megjelenített termékek kizárólag on-line rendelhetőek meg.
A termék átvehető postai utánvétellel, előre utalással és a későbbiekben bankkártyás fizetéssel a honlapon keresztül.
A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt 27%-os ÁFA-t, de nem minden esetben tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

Vásárlóbarát megoldásaink:

30 napos termék visszavásárlás:

  • Webáruházunkban a 14 napos elállási jogon túl is biztosítjuk a termék visszavásárlás lehetőségét! Egészen 30 napig a termék kézhezvételétől számítva. Azonban ezt csak a hibátlan, hiánytalan, sérülésmentes (karcmentes) termékekhez tudjuk biztosítani és csak fogyasztóknak! Ebben az esetben a szállítási díj nem kerül visszatérítére.

30 napos termékcsere lehetősége:

  • Ha a megvásárolt termék mégsem nyeri el a tetszését, vagy vásárlás után jön rá, hogy mégsem megfelelő készüléket vásárolt a kutyájának, akkor visszaküldheti nekünk és kicseréljük egy másik termékre. Ha felveszi velünk a kapcsolatot akkor segítünk kiválasztani a legmegfelelőbbet! Azonban ezt csak a hibátlan, hiánytalan, sérülésmentes (karcmentes) termékekhez tudjuk biztosítani és csak fogyasztóknak! Ebben az esetben a fogyasztó viseli a szállítási költségeket.

24+12 hónap tehát összesen akár 3 év garancia:

  • A hatályos jogszabály feletti jótállási időt vállalunk a termékeinkre, mert tudjuk, hogy azok jó minőségűek! Webáruházunkban a termékeinkre 24, vagy 36 hónap a jótállási idő!
  • A 36 hónapos jótállást 2018.11.16-án vezettük be szinte a legtöbb termékünkre.

Ha elromlana a vásárolt termék, nem javítjuk, hanem cseréljük egy teljesen újra:

  • Ha jogos volt a jótállási igény, akkor cseréljük a terméket, nem javítjuk! A teljes jótállási idő alatt! Ennek több előnye is van a vásárlóra nézve (mint pl. a jótállási idő a termék csere alkalmával újra indul, nem egy javítgatott terméket kap vissza, hanem egy teljesen újat, stb).

Kedvező árú vagy akár ingyenes szállítás:

  • A vásárlói igényeket és visszajelzéseket figyelembe véve 2018.11.20-tól jelentősen csökkentettük a szállítási díjainkat, valamint 50.000 ft-os érték felett ingyen szállítjuk a termékeinket.

Ezen felül számunkra fontos a környezetünk is!

Minimalizáljuk a papír és festékkazetta használatot, ezért a számlát és a jótállási jegyet is email-ben küldjük!

Valamint a jótállási idő alatt biztosítjuk, hogy ezek a dokumentumok letölthetőek maradnak a webáruházunkból is a megrendelés adatai megadása után a “Rendelés adatai, nyomkövetése” pontban!

Rendelési információk

A vásárlás minden honlapot látogató vásárlónak rendelkezésre áll, amennyiben rendelni kíván tőlünk használja webáruházunk kosár funkcióját. Amennyiben segítségre van szüksége elérhetőségeinken keressen meg és állunk rendelkezésére. Minimum rendelési kosár összeg a webáruházunkban: 3500 Forint.
A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 24 órán belül. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.
Ügyfélszolgálatunk minden esetben e-mailen visszaigazolja a rendelés beérkezését. Általános teljesítési határidő, raktárról a visszaigazolástól számított maximum 3 munkanapon belül, ha a termék nincs raktáron várhatóan 10 munkanapon belül.
A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a  megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.



Rendelés menete

  1.  A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba
  2. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza azokat is és helyezze el kosarába a “kosárba rakom” gombbal. Ha módosítani szeretne, azt a “kosár megtekintése” gombbal teheti meg, ahol a kiválasztott termékek listáját találja, Ha nem szeretne további terméket vásárolni, kattintson a pénztár gombra, adja meg adatait, a szállítás módját és a fizetés módját, majd küldje el megrendelését.
  3. Szállítási/fizetési mód kiválasztása.
  4. Megrendelés
  5. Szállítási / Számlázási illetve a belépési adatok megadása /Amennyiben már regisztrálta magát akkor be tud lépni. /
  6. Az adatok megadását követően a ” Megrendelés” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a  megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével. (Pl: a készülék, vagy termék színét illetően)
  7. E-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap.
  8. A beérkezett megrendelését minden esetben visszaigazoljuk, illetve egyeztetjük az adatokat! Fontos, ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázára, illetve szállításra a termék. A regisztrációt egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie. A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének módja A megrendelt terméket a csomag átvételekor a postásnak kell kifizetni. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számla és a garancia levelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a postás előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Fizetési feltételek:

A megrendelt termék fizetésének módja
1banki előre utalással: ha már visszaigazoltuk az Ön megrendelését, akkor a visszaigazoló e-mailben megtalálja a bankszámlaszámunkat és a megrendelésszámot, melyre hivatkozni kell az átutalás során. Amennyiben az átutalt összeg megérkezik számlaszámunkra (a tranzakció általában másnap reggelre megérkezik) csak akkor adjuk fel a futárszolgálattal a terméket.
2. utánvéttel: A terméket az MPL futárszolgálat szállítja ki az Ön által megadott címre, ahol a készülék árát a futárnak kell készpénzben kifizetni.

3. Bankkártyával: A webáruházunk pénztárában fizethet VISA és MASTERCARD típusú bankkártyával is a GoPay biztonságos csatornáján keresztül. Részletek: https://www.gopay.com/hu/

4. Paypal fiókkal: Webáruházunk pénztárában fizethet a regisztrált Paypal fiókjával is a Paypal biztonságos csatornáján keresztül. Részletek: https://www.paypal.com/hu/home

Utánvéttel fizetés esetén a megrendelt terméket a csomag átvételekor a kézbesítőnek készpénzben kell kifizetni. Banki utalás esetén a fizetendő végösszeget kérjük a megadott bankszámlára utalni. Előre utalás esetén a csomag összeállítás az összeg számlánkra érkezése után kezdődik meg. A GoPay és Paypal fizetés esetén a megrendelés elküldésekor a pénztárban kell a megrendelt terméket kifizetni. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A megrendelés számláját emailben küldjük, akkor amikor a megrendelést feladtuk és lezártuk. A jótállási jegyet szintén emailben küldjük a megrendelés teljesítését visszaigazoló email mellékleteként.

Ha papír alapú számlát kér, akkor azt jelezze nekünk a megrendelés leadásakor a megjegyzés rovatban!

Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

Házhoz szállítás, információk

Webáruházunk megrendeléseit a Magyar Posta teljesíti. Csak belföldi címre szállítunk, ha külföldi címre szeretné a csomagot, vegye fel az ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot az egyedi szállítási díj miatt! A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat egyszeri kézbesítést kísérel meg, majd értesítőt dob be a csomagról, ami aztán átvehető a postán, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

A szállítási díjainkból 200 Ft kedvezményt adunk, ha előre utalja a bankszámlánkra az összeget.

A szállítási díjaink csomag mérettől függetlenül:

20.000 Ft-ig Postapontokra (MOL és COOP is), csomagautomatákba:
– Utánvéttel vagy Paypal, GoPay bankkártyás fizetéssel: 1000 Ft
– Előreutalással: 800 Ft (a -200 Ft-os előreutalási kedvezménnyel)
20.000 Ft-ig Házhoz szállítás MPL üzleti csomagként:
– Utánvéttel vagy Paypal, GoPay bankkártyás fizetéssel: 1200 Ft
– Előreutalással: 1000 Ft (a -200 Ft-os előreutalási kedvezménnyel)
50.000 Ft-ig Postapontokra (MOL és COOP is), csomagautomatákba:
– Utánvéttel vagy Paypal, GoPay bankkártyás fizetéssel: 800 Ft
– Előreutalással: 600 Ft (a -200 Ft-os előreutalási kedvezménnyel)
50.000 Ft-ig Házhoz szállítás MPL üzleti csomagként:
– Utánvéttel vagy Paypal, GoPay bankkártyás fizetéssel: 990 Ft
– Előreutalással: 790 Ft (a -200 Ft-os előreutalási kedvezménnyel)
50.000 Ft-tól Postapontokra (MOL és COOP is), csomagautomatákba:
Előreutalással: Ingyenes
Utánvéttel: Ingyenes
50.000 Ft-tól Házhoz szállítás MPL üzleti csomagként:
Előreutalással: Ingyenes
Utánvéttel: Ingyenes

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

Kizárólag abban az esetben rendelje meg utánvéttel a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a Postásnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját (970 Ft portó díjat) a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

Szerzői jogok

A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény (továbbiakban: Szjt.) 1. § (1) bekezdése
értelmében a weboldal szerzői műnek minősül, így annak minden része szerzői jogi védelem
alatt áll. Az Szjt. 16. § (1) bekezdése alapján tilos a weboldalon található grafikai és szoftveres
megoldások, számítógépi programalkotások engedély nélküli felhasználása, illetve bármely
olyan alkalmazás használata, amellyel a weboldal, vagy annak bármely része módosítható. A
weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni a jogtulajdonos írásos
hozzájárulása esetén is csak a weboldalra való hivatkozással, forrás feltüntetésével lehet.

A jogtulajdonos: Nagy László Richárd e.v.

Jótállás, szavatosság

Hibás teljesítés

A kötelezett hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Nem teljesít hibásan a kötelezett, ha a jogosult a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett.
Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben semmis az a kikötés, amely e fejezetnek a kellékszavatosságra és a jótállásra vonatkozó rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára tér el.

Kellékszavatosság

– Milyen esetben élhet Felhasználó a kellékszavatossági jogával?
Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

– Milyen jogok illetik meg a Felhasználót a kellékszavatossági igénye alapján?
Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

– Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó kellékszavatossági igényét?
Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

– Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Felhasználó a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

– Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Felhasználó igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a webáruházat üzemeltető vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Felhasználó köteles bizonyítani, hogy az Felhasználó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

– Milyen esetben élhet Felhasználó a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Felhasználó – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

– Milyen jogok illetik meg Felhasználót termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

– Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

– Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

– Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Felhasználónak kell bizonyítania.

– A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhasználó ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti a Felhasználó.

Jótállás

– Milyen esetben élhet fogyasztó a kellékszavatossági jogával?
Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a Szolgáltató jótállásra köteles, ha a felhasználó fogyasztónak minősül.

– Felhasználót milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?
A jótállás időtartama kettő év. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.

– Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?
A Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont fogyasztót a jótállásból fakadó jogok a termék-és kellékszavatosság fejezetekben leírt jogosultságoktól függetlenül megilletik.

– Szolgáltató nem tartozik jótállással a jótállási időn túl (szakmailag elvárható élettartam) a természetes elhasználódásból/avulásból származó károkért.

– Szolgáltató nem tartozik továbbá szavatossággal, illetve jótállással az olyan károkért, amelyek a kárveszély átszállása utáni hibás vagy gondatlan kezelésből, túlzott igénybevételből, illetve a meghatározottól eltérő behatásokból, illetve egyéb, a termékek nem rendeltetésszerű használatából keletkeztek.

– Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, Szolgáltató köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

A szavatossági igény esetén történő eljárás

– Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben a felek megállapodása a rendelet rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára nem térhet el.

– A fogyasztó kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számlával, vagy akár csak nyugtával).

– A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Szolgáltatót terhelik (Ptk. 6:166. §).

– A Szolgáltató a fogyasztó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni.

– A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani.

– Ha a Szolgáltató a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót.

– A Szolgáltató a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.

– A Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

Garancia

Az általunk forgalmazott termékekre gyártótól függően 12, 24, 36 hónap garanciát vállalunk, a beépített akkumulátorokra minden esetben 6 hónapot. A pontos termék garancia a terméklapon van feltüntetve, valamint a mellékelt jótállási jegyen. Termék meghibásodása esetén a termékhez mellékelt garancia levélen megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről, ha nincs mellékelve garancia levél akkor a számla a garancia levél, ebben az esetben elérhetőségeink valamelyikén jelezheti a problémáját és kaphat felvilágosítást a teendőkről.

A csomagot a következő címre kell visszaküldeni:

Nagy László Richárd (benoshop.hu)

2870 Kisbér Kossuth L. utca 27.

Kérjük, töltse le és nyomtassa ki ezt a nyomtatványt és mellékelje a garancia jeggyel együtt a csomaghoz amit visszaküld nekünk: Garanciális hibabejelentés
Megnyitásához az ingyenes Adobe Reader program kellhet ami innen letölthető: Adobe Reader
A visszaküldött terméket mindenképpen postai csomagként kérjük feladni! Utánvétes csomagot nem áll módunkban átvenni!
Amennyiben szükséges ismerje meg az összes vonatkozó jogszabályt. Pl: 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet.

A meghibásodott terméket közvetlenül webáruházunk szervizpontjára is visszaküldheti amely szerepel a garancia jegyen is.a

Ha vásárló egy, a kutya által megrágott (a készülékház átlyukadt) vevőegységet küld vissza garanciális javításra, mert az pl. nem működik megfelelően (amit okozhat a készülékházon keletkezett lyuk miatti beázás), akkor azt nem javítjuk garanciális keretek között és a visszaszállítás költsége is a vásárlót terheli ez esetben, ami utánvétes házhoz szállításnak felel meg.

Garanciális hibákba nem tartozik bele a készülék külső hatás miatt bekövetkezett sérülése pl. kutya rágás, készülékház törés, töltő csatlakozónál a gumidugó leszakítása, stb. valamint ezek miatt bekövetkezett beázás és ezek másodlagos hatása, és a nem vízálló készülékek beázása!

Elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék
kézhez vételétől számított 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. E jogosultság azonban a Kormány rendelet alapján csak fogyasztókat illeti meg. Azaz, azokat a természetes személyeket, akik a szakmájukon, önálló foglalkozásukon vagy üzleti tevékenységük körén kívül járnak el.

Jelen tájékoztató hiányában jogosult a fogyasztó 12 hónap elteltéig gyakorolni az elállási jogát. Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Bizonyos esetekben azonban nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog.

Ilyen esetek az alábbiak:
· Olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiai mozgások, ingadozásoktól függ.
· Kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra, gyorsan romló élelmiszerek esetén.
· Hang, illetve kép, vagy szoftver esetén, ha a csomagolását felbontotta. A vállalkozó a termék visszaérkezését követően a kormányrendelet értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríti a termék vételárát a fogyasztó részére. Kivonat a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvényből:
4. § (1) A fogyasztó a szerződéstől 14 napon belül indokolás nélkül elállhat. (2) A fogyasztó az (1) bekezdés szerinti elállási jogát a) termék értékesítésére irányuló szerződés esetében a termék kézhezvételének napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a termék kézhezvételének napjától számított három hónap elteltéig, b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződéskötés napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a szerződéskötés napjától számított három hónap elteltéig gyakorolhatja. (3) Ha a 3. § szerinti írásbeli megerősítés kézhezvételére – a (2) bekezdés a) pontja szerinti esetben – a termék kézhezvételének napjától, illetve – a (2) bekezdés b) pontja szerinti esetben – a szerződéskötés napjától számított három hónapon belül kerül sor, ettől az időponttól számított nyolc munkanap elteltéig a fogyasztó akkor is
elállhat, ha a termék kézhezvételétől, illetve a szerződéskötés napjától számított három hónapból kevesebb mint nyolc munkanap van hátra. (4) Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi. (5) A vállalkozás köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. (6) A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A vállalkozás azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. 5. § A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja a 4. § szerinti elállási jogot: a) szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte; b) olyan termék értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ; c) olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó; d) hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta; e) hírlap, folyóirat és időszaki lap értékesítésére vonatkozó
szerződés esetében; f) szerencsejáték-szerződés esetében. A törvény további részletei megtekintése itt:
45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet

Kipróbálhatjuk-e a terméket az elállási határidő alatt?

Természetesen igen, hiszen pontosan ez az elállási jog lényege, hogy a 14 napos határidő alatt megbizonyosodhassunk arról, hogy a termék alkalmas a rendeltetésszerű használatra és megfelel az egyéni használati céljaink teljesítésére, tehát a csomagolás felbontása és a termék kipróbálása nem vezet az elállási jogunk elvesztéséhez [kivéve zárt csomagolású egészségvédelmi, higiéniai termékek, hang-, illetve képfelvétel (CD és DVD lemezek), számítógépes szoftver esetében].

Fontos tudni ugyanakkor, hogy ha a terméket nem csak kipróbáltuk, hanem ezen felül is használtuk, akkor a termék ebből fakadó értékcsökkenésért felelősséggel tartozunk a vállalkozás felé. 


 Elállási jog gyakorlásának menete

Amennyiben élni szeretne elállási jogával ezt megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén de csak írásban jelzett igényt áll módunkban elfogadni. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát. A megrendelt terméket postai úton (postacsomagként), vagy futárszolgálat segítségével juttassa vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik. Utánvétes/portós csomagot nem áll módunkban átvenni! Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű kipróbálására, ugyanis a nem rendeltetésszerű kipróbálásból, vagy folyamatos használatból eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli! Sérült, hiányos terméket nem áll módunkban visszavásárolni!

A csomag kibontását és átvizsgálását, a cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítjük. Erre az esetleges későbbiekben fellépő félreértések elkerülése érdekében van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)

A láthatatlan kerítések kipróbálásához szükséges teszt vezetéket, a csomagban található vezeték tekercsből tudja levágni. Óvatosan bontsa fel vezetéktekercset és vágjon le egy 3-4 m hosszúságú vezetéket. Amennyiben nem használ több vezetéket a tekercsből, akkor nem kerül levonásra vezeték ára. Azonban a benoshop.hu felajánlja, hogy ha felbontotta a vezetéket és méretre is szabta, ez esetben is élhet az elállási jogával 14 napon belül, ha minden alkatrész sérülés mentes és hiánytalanul megvan. Ha csak a vezeték bontott és méretre szabott, akkor azt ne tegye a bele csomagba, hanem a nélkül küldje vissza a terméket, és ez esetben a vezeték árát levonjuk a visszautalandó összegből. Azaz mintha egy tekercs vezetéket vett volna tőlünk, ami ugye ott is marad önnél. A tekercs vezetékek árát itt tudja ellenőrizni. Ha a visszaküldött termék sérült, karcos, hiányos, akkor a termék ebből fakadó értékcsökkenéséért a vásárló felelősséggel tartozik a vállalkozás felé!

A termék visszaérkezését követő tizennégy napon belül a Vállalkozásunk a Vásárlónak visszatéríti a termék vételárát.

A termék visszaküldéséhez ki kell tölteni egy nyomtatványt ami innen letölthető: Nyomtatvány Árú Visszaküldéséhez

Megnyitásához az ingyenes Adobe Reader program kellhet ami innen letölthető: Adobe Reader

Ha nincs nyomtatásra lehetősége, akkor a nyomtatványon található adatokat ha felírja egy papírra és a csomagba teszi, az is megfelelő.

A csomagot a következő címre kell visszaküldeni:

Nagy László Richárd (benoshop.hu)

2870 Kisbér Kossuth L. utca 27.


Online vitarendezési platform

Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben.

Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét.

A portálon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet.

Az online vitarendezési platform itt érhető el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU

Panaszkezelés rendje

-Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti telefonon, e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.

– Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.

-Az írásbeli panaszt a Szolgáltatást 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig megőrzi a Szolgáltató, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

-Tájékozatjuk, hogy a panaszának elutasítása esetén panaszával hatósági vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti, az alábbiak szerint:

-A Fogyasztó panasszal fordulhat a fogyasztóvédelmi hatósághoz:

A fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet szerint közigazgatási hatósági ügyekben első fokon a járási hivatal, illetve a megyeszékhely szerinti járási hivatal, másodfokon országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el. A járási hivatalok elérhetőségei:http://jarasinfo.gov.hu

-A Fogyasztónak panasza esetén lehetősége van békéltető testülethez fordulni, melyek elérhetőségét itt találja:

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület

Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500
Fax száma: (76) 501-538
Név: Mátyus Mariann
E-mail cím: bkmkik@mail.datanet.hu;

Baranya Megyei Békéltető Testület

Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.
Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.
Telefonszáma: (72) 507-154
Fax száma: (72) 507-152
Név: Dr. Bodnár József
E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu;

Békés Megyei Békéltető Testület

Címe: 5601 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775
Fax száma: (66) 324-976
Név: Dr. Bagdi László
E-mail cím: bmkik@bmkik.hu;

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület

Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870
Fax száma: (46) 501-099
Név: Dr. Tulipán Péter
E-mail cím: kalna.zsuzsa@bokik.hu;

Budapesti Békéltető Testület

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
Név: Dr. Baranovszky György
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu;

Csongrád Megyei Békéltető Testület

Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék
Fax száma: (62) 426-149
Név: Dékány László, Jerney Zoltán
E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu;

Fejér Megyei Békéltető Testület

Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Telefonszáma: (22) 510-310
Fax száma: (22) 510-312
Név: Kirst László
E-mail cím: fmkik@fmkik.hu;

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület

Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217
Fax száma: (96) 520-218
Név: Horváth László
E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu;

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület

Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
Telefonszáma: (52) 500-749
Fax száma: (52) 500-720
Név: Dr. Hajnal Zsolt
E-mail cím: info@hbkik.hu;

Heves Megyei Békéltető Testület

Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15.
Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.
Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék
Fax száma: (36) 323-615
Név: Pintérné Dobó Tünde
E-mail cím: tunde@hkik.hu;

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület

Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.
Telefonszáma: (56) 510-610
Fax száma: (56) 370-005
Név: Dr. Lajkóné dr. Vígh Judit
E-mail cím: kamara@jnszmkik.hu;

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület

Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszáma: (34) 513-010
Fax száma: (34) 316-259
Név: Dr. Rozsnyói György
E-mail cím: kemkik@kemkik.hu;

Nógrád Megyei Békéltető Testület

Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a
Telefonszám: (32) 520-860
Fax száma: (32) 520-862
Név: Dr. Pongó Erik
E-mail cím: nkik@nkik.hu;

Pest Megyei Békéltető Testület

Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.
Telefonszáma: (1)-269-0703
Fax száma: (1)-269-0703
Név: dr. Csanádi Károly
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
Honlap cím: www.panaszrendezes.hu

Somogy Megyei Békéltető Testület

Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.
Telefonszáma: (82) 501-000
Fax száma: (82) 501-046
Név: Dr. Novák Ferenc
E-mail cím: skik@skik.hu;

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület

Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180
Fax száma: (42) 311-750
Név: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin
E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu;

Tolna Megyei Békéltető Testület

Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.
Telefonszáma: (74) 411-661
Fax száma: (74) 411-456
Név: Mátyás Tibor
E-mail cím: kamara@tmkik.hu;

Vas Megyei Békéltető Testület

Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Telefonszáma: (94) 312-356
Fax száma: (94) 316-936
Név: Dr. Kövesdi Zoltán
E-mail cím: pergel.bea@vmkik.hu

Veszprém Megyei Békéltető Testület

Címe: 8200 Veszprém, Budapest u. 3.
Telefonszáma: (88) 429-008
Fax száma: (88) 412-150
Név: Dr. Óvári László
E-mail cím: vkik@veszpremikamara.hu

Zala Megyei Békéltető Testület

Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.
Telefonszáma: (92) 550-513
Fax száma: (92) 550-525
Név: dr. Koczka Csaba
E-mail cím: zmbekelteto@zmkik.hu

-A  békéltető testület hatáskörébe tartozik a  fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A  békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a  fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a  felek között, ennek eredménytelensége esetén az  ügyben döntést hoz a  fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

-Online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén az eljárásra kizárólag a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület illetékes.

-A Fogyasztó panasza esetén igénybe veheti az Uniós online vitarendezési platformot. A platform igénybe vétele egy egyszerű regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében, ide kattintva. Ezt követően pedig bejelentkezés után nyújthatja be panaszát a fogyasztó az online honlapon keresztül, amelynek címe: http://ec.europa.eu/odr

-Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Ennek keretében köteles a válasziratát megküldeni a békéltető testület számára és a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani. Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

Adatkezelés – Adatvédelem

A teljes adatkezelési tájékoztató innen letölthető: Letöltés

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a benoshop.hu általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.

Telefonszámunk: +36305518926
Telefonos ügyintézésre/vásárlásra csak Hétfőtől-Péntekig (csak munkanapokon): 8-16 óráig van lehetőség.
Egyéb időpontokban e-mailben állunk rendelkezésükre, amelyet a lehető leghamarabb megpróbálunk megválaszolni!
E-mail címünk: info@benoshop.hu

Kosár A termék eltávolítva. Vissza
  • No products in the cart.